Parfumurile de nișă

Parfumurile de nișă sunt parfumuri speciale, exclusiviste, de lux, elegante, în care se folosesc esențe rare naturale de cea mai bună calitate. Aceste parfumuri sunt creații în care maeștrii parfumieri au investit mult timp și suflet și pentru care rezultatul final a însemnat un succes personal a cărui valoare va fi dovedită de timp.

De asemenea, parfumurile de nișă se deosebesc de cele normale (create de brandurile fashion) prin faptul că fiecare parfum va fi altfel  de la persoană la persoană. Producătorii țin la individualitatea  și originalitatea unui parfum în detrimentul  unor câștiguri mai mari.

Folosindu-se doar ingrediente naturale, după rețete vechi, durată de preparare a parfumurilor de nișă este mai mare. Producătorii de parfumuri de nișă urmează vechile tradiții, urmărind folosirea de ingrediente naturale prețioase, în detrimentul celor sintetice ieftine. Mirosul lor este mult diferit față de parfumurile comerciale: este mai natural, persistă mult mai mult și datorită PH-ului fiecărei persoane în parte, poate mirosi ușor diferit de la o persoană la altă.

Putem spune că parfumurile de nișă se îndreaptă către statutul de artă, pe când celelalte nu urmăresc decât să atragă o masă cât mai mare de cumpărători. În cazul celor din urmă, interesul nu este decât de ordin material, de aceea puteți vedea  pe piață 2-3 versiuni ale aceluiaș parfum.
În plus, pe lângă parfumul propriu- zis, se acordă o mare atenție și elementelor ce țin de design și recipiente. Fiecare casă da parfumuri lucrează cu un designer care crează ambalaje personalizate în funcție de parfum.

Fiind niște parfumuri de lux, exclusiviste, părerea generală ar fi că pornesc de la prețuri exorbitante. Total greșit! Unele parfumuri de nișă se pot compara la preț cu cele produse de către brandurile fashion.